Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

blog

Najnowszy wpis

Wellbeing w organizacji

Wellbeing w organizacji – czym jest i dlaczego warto go wdrożyć?

Coraz szybsze tempo życia, rosnąca presja względem efektywności i produktywności w miejscu pracy, a także brak równowagi pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, to wszystko sprawia, że pracownicy coraz częściej czują się przeciążeni i zniechęceni. W odpowiedzi na te wyzwania, coraz więcej organizacji zwraca uwagę na koncepcję wellbeing.
kompetencje miękkie i twarde

Czym są kompetencje miękkie i twarde?

Rozwój zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych jest niezbędny dla każdego, kto dąży do osiągnięcia sukcesu i to nie tylko na polu zawodowym. Choć często są one traktowane jako dwa oddzielne światy, to jednak obie grupy umiejętności są równie ważne i wzajemnie się uzupełniają, pozwalając tworzyć zgrane i skuteczne zespoły.
co motywuje do pracy?

Co motywuje do pracy? 5 najważniejszych czynników

Motywacja to klucz do sukcesu zarówno na płaszczyźnie osobistej, jak i zawodowej. W pracy motywacja odgrywa niezwykle istotną rolę, ponieważ wpływa na jakość wykonywanych zadań, efektywność i ogólne zadowolenie z pełnionej w organizacji roli.
Jak zarządzać zespołem 10 praktycznych porad

Jak zarządzać zespołem? 10 praktycznych wskazówek

W zarządzaniu zespołem liczy się nie tylko wiedza teoretyczna, ale przede wszystkim umiejętność praktycznego stosowania różnorodnych technik i narzędzi. Odpowiednie podejście do zarządzania może znacząco wpłynąć na efektywność pracy, atmosferę w zespole oraz finalne wyniki projektów.

Narzędzia szefa: Jak motywować pracowników i dbać o ich dobrostan

Pracodawcy, którym zależy na wydajności i lojalności swojego zespołu, muszą działać na rzecz zadbania o równowagę i odporność pracowników.  Pracownicy stanowią fundament każdej organizacji. To od ich motywacji, entuzjazmu, siły i kompetencji zależy sukces firmy. Pracownik, który odczuwa skutki przeciążenia stresem lub pracą fizyczną, będzie mniej efektywny niż ten, który czuje się dobrze i jest wypoczęty.

Jak poprawić atmosferę na produkcji?

Atmosfera panująca w miejscu pracy odgrywa ogromną rolę w ogólnej wydajności i zadowoleniu pracowników. Jest to szczególnie istotne na produkcji, gdzie wydajność, motywacja i współpraca mają kluczowe znaczenie dla osiągnięcia oczekiwanych wyników. W tym artykule przedstawimy kilka kreatywnych rozwiązań, które pomogą poprawić atmosferę na produkcji, opierając się na badaniach naukowych i praktykach sprawdzonych w różnych firmach.
Wideo

Relacja z wydarzenia meet.js

Branża IT rozmawia o dobrostanie i wellbeingu!

Czym jest nowoczesne przywództwo?

Nowoczesne przywództwo w biznesie to pojęcie, które odnosi się do zmieniających się sposobów zarządzania zespołami i prowadzenia firm w obecnym, szybko zmieniającym się świecie. Poniżej poparte badaniami fakty dotyczące nowoczesnego leadershipu.

Badania zaangażowania pracowników. Grupy fokusowe ArcelorMittal Poland

Badania zaangażowania pracowników przeprowadza obecnie wiele firm. Badania są istotne, ale najważniejsze jest to, aby zrozumieć, co stoi za wynikami - co ludzie czują i myślą. Często wspieramy naszych Klientów w tym zakresie przeprowadzając pogłębione sesje z pracownikami.

To może Cię zainteresować

kompetencje miękkie i twarde

Czym są kompetencje miękkie i twarde?

co motywuje do pracy?

Co motywuje do pracy? 5 najważniejszych czynników

Jak zarządzać zespołem 10 praktycznych porad

Jak zarządzać zespołem? 10 praktycznych wskazówek

Narzędzia szefa: Jak motywować pracowników i dbać o ich dobrostan

Jak poprawić atmosferę na produkcji?

Wideo

Relacja z wydarzenia meet.js

Czym jest nowoczesne przywództwo?

Badania zaangażowania pracowników. Grupy fokusowe ArcelorMittal Poland

Warsztaty z wystąpień publicznych i prezentacji dla LeasePlan Fleet Management, 2022