Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

historia

Prodialog to pierwsza firma w Polsce, która łączy dobrostan pracownika z dobrostanem biznesu. Jak powstała?

Założycielką jest Beata Dyraga –  trenerka biznesu, miłośniczka zdrowego trybu życia ,coach, absolwentka SGH i SWPS w Warszawie, która po studiach spędziła kilka lat w światowych agencjach reklamowych (Saachi&Saachi, DMB&B). Po powrocie do kraju odeszła z korporacji, by zacząć realizować kiełkującą pasję.

Najpierw otworzyłam pierwszy w Warszawie ośrodek wellness i zaczęłam edukować rynek. Pamiętam, jak wyjaśniałam słowo „wellness” na warszawskim AWF-ie, opowiadając o czekającym nas dynamicznym rozwoju tej branży – mówi Beata Dyraga.

Klientami ośrodka byli często ludzie pracujący w korporacjach. Przychodzili, by zregenerować siły. Ćwiczyli jogę, Ti-Chi, fitness, brali udział w różnych warsztatach, korzystali z rozmowy z terapeutą.

Obserwowałam wtedy wpływ zajęć i aktywności na ludzi,
z którymi wcześniej pracowałam w biznesie. Sama też się rozwijałam. Uczyłam się jogi, medytacji, ukończyłam studia trenerskie na SWPS i w Studium Psychoedukacji, poznawałam różne techniki i metody samorozwoju – wspomina założycielka Prodialogu.

Doświadczenia zdobyte podczas prowadzenia ośrodka zainspirowały Beatę do tego, aby połączyć wiedzę ekonomiczną i znajomość specyfiki funkcjonowania korporacji z wiedzą i pasją do człowieka.

Gdzieś w świecie usłyszałam o corporate wellness… I tak powstał PRODIALOG.

Prekursorka wellbeingu firmowego w Polsce na początku brała udział we wdrożeniach programów corporate wellness poza Polską i uczestniczyła w międzynarodowych konferencjach. W końcu w 2002 r. zrealizowała pierwszy program w Polsce dla Procter&Gamble.

Zaczęła też jeszcze intensywniej edukować polski rynek, biorąc udział w konferencjach, publikując w prasie, udzielając licznych wywiadów.

– Od tamtej pory świat się zmienił. Wzrosło tempo życia, nastał rynek pracownika, a pracownicy statystycznie są coraz starsi. Trend wellnessu w firmie na dobre przyszedł do Polski. Zwłaszcza teraz w pandemii, która sprawiła, że wellbeing stał się kluczowym benefitem w nowej rzeczywistości. – mówi Beata Dyraga.