Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

praca w Prodialogu

Koordynator d.s. szkoleń

Zakres obowiązków
  • Organizacja i koordynacja szkoleń,
  • Odpowiadanie na bieżąco na aktualnie zapytania i potrzeby potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z obszarem działania firmy i specyficznymi potrzebami danego klienta
  • Utrzymywanie i budowanie relacji z dotychczasowymi klientami Pracodawcy zgodnie z uzgodnionym zakresem cyklicznych działań
  • Organizowanie i prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami Pracodawcy, przedstawianie oferty firmy i negocjowanie warunków umów na realizację programów i projektów z zakresu corporate wellness i szkoleń miękkich,
  • Współpraca z trenerami w zakresie opracowywania materiałów szkoleniowych,
  • Zarządzanie wiedzą o klientach z wykorzystaniem systemu CRM.
  • Przygotowanie i koordynacja druku materiałów oraz pomocy dydaktycznych,
  • Realizacja szkoleń w formułach stacjonarnej i online
  • Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji wydarzeń: agencja marketingowa, IT, itp.
Wymagania
  • Doświadczenie w obsłudze szkoleń skierowanych do korporacji – WARUNEK KONIECZNY
  • Wiedza z zakresu miękkiego HR i rozwoju
  • Samodzielność, energia w działaniu, sprawnego podejmowania decyzji, odwagi w działaniach w sytuacjach kryzysowych
  • Biegłe posługiwanie się programami MS Office
  • Zainteresowanie realizacją dużych i złożonych programów szkoleniowych, konferencji
  • Gotowość do podjęcia długofalowej współpracy, w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy
  • Pracę w firmie, której głównym celem jest rozwój i edukacja
  • Możliwość pracy zdalnej 70 / 30
  • Możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych
  • Sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia
  • Umowa o pracę lub B2B
  • Duże możliwości rozwoju
  • Pracę z poczuciem sensu

Trenerzy

Szukamy trenerów z doświadczeniem, dobrą energią i znajomością języka angielskiego

Zakres obowiązków

Prowadzenie ciekawych, profesjonalnych i praktycznych warsztatów w języku polskim i angielskim z obszarów:

  • Kompetencje managerskie
  • Zdrowe odżywianie – różne aspekty w tym  odporność organizmu / wegetarianizm/ weganizm / odkwaszanie organizmu / odżywianie dzieci
  • Ergonomia – joga w pracy / profilaktyka chorób kręgosłupa / wpływ siedzącego stylu życia na ciało i psychikę / zapobieganie przeciążeniom w pracy fizycznej
  • Rozwój osobisty – metody kreatywnego myślenia/  / biohacking / pewność siebie
  • Dbanie o środowisko – minimalizm / eko życie (tworzenie eko chemii i kosmetyków) / zero waste / czytanie etykiet
  • Finanse  – relacje z finansami /oszczędzanie
  • Rozwój zawodowy –  talenty wg Gallupa  / Insights Discovery/ NVC
  • Rozwój duchowy – medytacja / slow life / uważność
Wymagania
  • Doświadczenie trenerskie (warunek konieczny – minimum 2 lata) w prowadzeniu warsztatów z grupą, jak i w formie online.
  • Znajomość języka angielskiego
  • Osoby zainteresowane prosimy o kontakt oraz przesłanie samplingu szkolenia w formie krótkiego filmiku (warunek konieczny)
Oferujemy
  • Dobrą współpracę z firmą będącą prekursorem i liderem corporate wellness w Polsce
  • Pracę w zgranym i wzajemnie się inspirującym środowisku profesjonalistów

Asystentka

Potrzebna osoba, która będzie pracowała jako asystentka osobista i asystentka zespołu. Od zaraz.

Zakres obowiązków
  • Wsparcie CEO firmy  w codziennych zadaniach, tj. umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, obsługa mailowa
  • Pomoc/asysta przy tworzeniu ofert, materiałów szkoleniowych, tekstów (pod kierunkiem osób z zespołu)
  • Wszelkie czynności administracyjne i biurowe
  • Bieżące porządkowanie baz danych
  • Porządkowanie dokumentów
  • Wystawianie faktur, dokonywanie płatności
  • Porządkowanie formatek dokumentów
  • Drobne prace marketingowe
  • Koordynacja działań związanych z drukiem materiałów biurowych,
  • Współpraca z podwykonawcami IT, księgowość itp.
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Odpowiedzialność, skrupulatność i dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, komunikatywność oraz umiejętność współpracy z ludżmi
  • Wysoka kultura osobista
  • Podstawowa znajomość obsługi social mediów (umiejętność publikowania postów i relacji – FB, Instagram, LinkedIn)
  • Lekkie pióro (umiejętność tworzenia i korygowania tekstów)
  • Mile widziana podstawowa znajomość programów graficznych (Canva)
  • Gotowość do sporadycznych podróży służbowych

Adres miejsca pracy: Warszawa Wawer i home office

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie/B2B w wymiarze ok. 1/2 etatu

Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz

Oferujemy
  • Szybki rozwój w firmie będącej liderem na rynku corporate wellbeing i szkoleniowym
  • Pracę w zgranym i wzajemnie się inspirującym środowisku profesjonalistów
  • Najwyższe standardy pracy
  • Pracę w firmie o wysokiej etyce i wartościach
  • Pracę z „poczuciem sensu”
  • Wyzwania i możliwość samorealizacji

 

Prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@prodialog.pl do 28 sierpnia 2023. 

Specjalista ds. marketingu – Warszawa / praca zdalna

Zakres obowiązków
  • samodzielne tworzenie i adaptowanie treści czyli tzw. content marketing do różnych kanałów komunikacji;
  • dbałość o spójność przekazu na stronach internetowych oraz we wszelkich publikowanych materiałach;
  • prowadzenie kanałów w social mediach;
  • tworzenie grafik na platformę szkoleniową online oraz kanały social media;
  • samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych;
  • współpraca przy nagrywaniu filmików, podcastów w studiu nagrań
  • optymalizacja i pozycjonowanie stron (SEO);
  • generowanie uzgodnionych statystyk z działań internetowych, analizę wniosków i rekomendacje działań optymalizacyjnych w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu internetowego;
  • pomoc podczas eventów/ konferencji/ warsztatów – nagrywanie filmików, tworzenie fotorelacji
Wymagania
  • Doświadczenie w pracy w Marketingu B2B
  • Pasja i chęć budowania swojej kariery w obszarze marketingu
  • Samodzielność, zdolność kompleksowej realizacji powierzonego zadania
  • Proaktywność
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu
  • Preferowane wykształcenie o profilu humanistycznym (szeroko rozumiane) lub z zakresu marketingu, komunikacji, PR, również w toku
  • Zainteresowanie tematyką wellbeingu (rozwój, zdrowy styl życia, rozwój organizacji, HR, psychologia biznesu)
  • Biegła obsługa programów MS Word, Power Point, pocztowych (Outlook, Gmail)
  • Umiejętność tworzenia i korygowania tekstów (aktualności na www, posty w mediach społecznościowych)
  • Dobra znajomość obsługi social mediów (umiejętność publikowania treści FB, LinkedIn, Instagram)
  • Podstawowa znajomość World Pressa
  • Poprawność językowa w mowie i piśmie (znajomość zasad interpunkcji, ortografii, poprawność stylistyczna i gramatyczna)
  • Kreatywne myślenie, elastyczność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista, systematyczność i terminowość
  • Dokładność, skrupulatność, wyczulenie na detal
  • Otwartość na wysokie standardy pracy
  • Znajomość języków obcych – angielski komunikatywny w mowie i w piśmie
  • Energia do pracy, pozytywne nastawienie do zmian
  • Znajomość programów graficznych oraz do obróbki filmów na podstawowym poziomie (m.in. Canva)
  • Chęć rozwoju osobistego i zawodowego
  • Gotowość do pracy zdalnej oraz wyjazdów w obszarze całej Polski
Oferujemy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Pracę w firmie będącej liderem Corporate Wellness w Polsce,
  • Pracę w firmie o wysokiej etyce i wartościach
  • Pracę z „poczuciem sensu”
  • Elastyczny czas pracy
  • Wyzwania i możliwość samorealizacji,
  • Wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w zespole

Forma zatrudnienia: do uzgodnienia

Termin rozpoczęcia pracy: sierpień/wrzesień 2022 r.

Praca zdalna lub częściowo zdalna z elementami wyjazdów w obszarze całej Polski.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na mail: biuro@prodialog.pl  do 30.06.2022.