praca w Prodialogu
Koordynator d.s. szkoleń
- Organizacja i koordynacja szkoleń,
- Odpowiadanie na bieżąco na aktualnie zapytania i potrzeby potencjalnych klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z obszarem działania firmy i specyficznymi potrzebami danego klienta
- Utrzymywanie i budowanie relacji z dotychczasowymi klientami Pracodawcy zgodnie z uzgodnionym zakresem cyklicznych działań
- Organizowanie i prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami Pracodawcy, przedstawianie oferty firmy i negocjowanie warunków umów na realizację programów i projektów z zakresu corporate wellness i szkoleń miękkich,
- Współpraca z trenerami w zakresie opracowywania materiałów szkoleniowych,
- Zarządzanie wiedzą o klientach z wykorzystaniem systemu CRM.
- Przygotowanie i koordynacja druku materiałów oraz pomocy dydaktycznych,
- Realizacja szkoleń w formułach stacjonarnej i online
- Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji wydarzeń: agencja marketingowa, IT, itp.
- Doświadczenie w obsłudze szkoleń skierowanych do korporacji – WARUNEK KONIECZNY
- Wiedza z zakresu miękkiego HR i rozwoju
- Samodzielność, energia w działaniu, sprawnego podejmowania decyzji, odwagi w działaniach w sytuacjach kryzysowych
- Biegłe posługiwanie się programami MS Office
- Zainteresowanie realizacją dużych i złożonych programów szkoleniowych, konferencji
- Gotowość do podjęcia długofalowej współpracy, w pełnym wymiarze godzin.
- Pracę w firmie, której głównym celem jest rozwój i edukacja
- Możliwość pracy zdalnej 70 / 30
- Możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych
- Sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia
- Umowa o pracę lub B2B
- Duże możliwości rozwoju
- Pracę z poczuciem sensu
Trenerzy
Szukamy trenerów z doświadczeniem, dobrą energią i znajomością języka angielskiego
Prowadzenie ciekawych, profesjonalnych i praktycznych warsztatów w języku polskim i angielskim z obszarów:
- Kompetencje managerskie
- Zdrowe odżywianie – różne aspekty w tym odporność organizmu / wegetarianizm/ weganizm / odkwaszanie organizmu / odżywianie dzieci
- Ergonomia – joga w pracy / profilaktyka chorób kręgosłupa / wpływ siedzącego stylu życia na ciało i psychikę / zapobieganie przeciążeniom w pracy fizycznej
- Rozwój osobisty – metody kreatywnego myślenia/ / biohacking / pewność siebie
- Dbanie o środowisko – minimalizm / eko życie (tworzenie eko chemii i kosmetyków) / zero waste / czytanie etykiet
- Finanse – relacje z finansami /oszczędzanie
- Rozwój zawodowy – talenty wg Gallupa / Insights Discovery/ NVC
- Rozwój duchowy – medytacja / slow life / uważność
- Doświadczenie trenerskie (warunek konieczny – minimum 2 lata) w prowadzeniu warsztatów z grupą, jak i w formie online.
- Znajomość języka angielskiego
- Osoby zainteresowane prosimy o kontakt oraz przesłanie samplingu szkolenia w formie krótkiego filmiku (warunek konieczny)
- Dobrą współpracę z firmą będącą prekursorem i liderem corporate wellness w Polsce
- Pracę w zgranym i wzajemnie się inspirującym środowisku profesjonalistów
Asystentka
Potrzebna osoba, która będzie pracowała jako asystentka osobista i asystentka zespołu. Od zaraz.
- Wsparcie CEO firmy w codziennych zadaniach, tj. umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, obsługa mailowa
- Pomoc/asysta przy tworzeniu ofert, materiałów szkoleniowych, tekstów (pod kierunkiem osób z zespołu)
- Wszelkie czynności administracyjne i biurowe
- Bieżące porządkowanie baz danych
- Porządkowanie dokumentów
- Wystawianie faktur, dokonywanie płatności
- Porządkowanie formatek dokumentów
- Drobne prace marketingowe
- Koordynacja działań związanych z drukiem materiałów biurowych,
- Współpraca z podwykonawcami IT, księgowość itp.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Odpowiedzialność, skrupulatność i dobra organizacja pracy
- Samodzielność, komunikatywność oraz umiejętność współpracy z ludżmi
- Wysoka kultura osobista
- Podstawowa znajomość obsługi social mediów (umiejętność publikowania postów i relacji – FB, Instagram, LinkedIn)
- Lekkie pióro (umiejętność tworzenia i korygowania tekstów)
- Mile widziana podstawowa znajomość programów graficznych (Canva)
- Gotowość do sporadycznych podróży służbowych
Adres miejsca pracy: Warszawa Wawer i home office
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie/B2B w wymiarze ok. 1/2 etatu
Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz
- Szybki rozwój w firmie będącej liderem na rynku corporate wellbeing i szkoleniowym
- Pracę w zgranym i wzajemnie się inspirującym środowisku profesjonalistów
- Najwyższe standardy pracy
- Pracę w firmie o wysokiej etyce i wartościach
- Pracę z „poczuciem sensu”
- Wyzwania i możliwość samorealizacji
Prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@prodialog.pl do 28 sierpnia 2023.
Specjalista ds. marketingu – Warszawa / praca zdalna
- samodzielne tworzenie i adaptowanie treści czyli tzw. content marketing do różnych kanałów komunikacji;
- dbałość o spójność przekazu na stronach internetowych oraz we wszelkich publikowanych materiałach;
- prowadzenie kanałów w social mediach;
- tworzenie grafik na platformę szkoleniową online oraz kanały social media;
- samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych;
- współpraca przy nagrywaniu filmików, podcastów w studiu nagrań
- optymalizacja i pozycjonowanie stron (SEO);
- generowanie uzgodnionych statystyk z działań internetowych, analizę wniosków i rekomendacje działań optymalizacyjnych w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu internetowego;
- pomoc podczas eventów/ konferencji/ warsztatów – nagrywanie filmików, tworzenie fotorelacji
- Doświadczenie w pracy w Marketingu B2B
- Pasja i chęć budowania swojej kariery w obszarze marketingu
- Samodzielność, zdolność kompleksowej realizacji powierzonego zadania
- Proaktywność
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu
- Preferowane wykształcenie o profilu humanistycznym (szeroko rozumiane) lub z zakresu marketingu, komunikacji, PR, również w toku
- Zainteresowanie tematyką wellbeingu (rozwój, zdrowy styl życia, rozwój organizacji, HR, psychologia biznesu)
- Biegła obsługa programów MS Word, Power Point, pocztowych (Outlook, Gmail)
- Umiejętność tworzenia i korygowania tekstów (aktualności na www, posty w mediach społecznościowych)
- Dobra znajomość obsługi social mediów (umiejętność publikowania treści FB, LinkedIn, Instagram)
- Podstawowa znajomość World Pressa
- Poprawność językowa w mowie i piśmie (znajomość zasad interpunkcji, ortografii, poprawność stylistyczna i gramatyczna)
- Kreatywne myślenie, elastyczność
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista, systematyczność i terminowość
- Dokładność, skrupulatność, wyczulenie na detal
- Otwartość na wysokie standardy pracy
- Znajomość języków obcych – angielski komunikatywny w mowie i w piśmie
- Energia do pracy, pozytywne nastawienie do zmian
- Znajomość programów graficznych oraz do obróbki filmów na podstawowym poziomie (m.in. Canva)
- Chęć rozwoju osobistego i zawodowego
- Gotowość do pracy zdalnej oraz wyjazdów w obszarze całej Polski
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Pracę w firmie będącej liderem Corporate Wellness w Polsce,
- Pracę w firmie o wysokiej etyce i wartościach
- Pracę z „poczuciem sensu”
- Elastyczny czas pracy
- Wyzwania i możliwość samorealizacji,
- Wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków
- Otwartą i przyjazną atmosferę w zespole
Forma zatrudnienia: do uzgodnienia
Termin rozpoczęcia pracy: sierpień/wrzesień 2022 r.
Praca zdalna lub częściowo zdalna z elementami wyjazdów w obszarze całej Polski.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na mail: biuro@prodialog.pl do 30.06.2022.