praca w Prodialogu
Specjalista ds. marketingu – Warszawa / praca zdalna
Zakres obowiązków
- samodzielne tworzenie i adaptowanie treści czyli tzw. content marketing do różnych kanałów komunikacji;
- dbałość o spójność przekazu na stronach internetowych oraz we wszelkich publikowanych materiałach;
- prowadzenie kanałów w social mediach;
- tworzenie grafik na platformę szkoleniową online oraz kanały social media;
- samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych;
- współpraca przy nagrywaniu filmików, podcastów w studiu nagrań
- optymalizacja i pozycjonowanie stron (SEO);
- generowanie uzgodnionych statystyk z działań internetowych, analizę wniosków i rekomendacje działań optymalizacyjnych w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu internetowego;
- pomoc podczas eventów/ konferencji/ warsztatów – nagrywanie filmików, tworzenie fotorelacji
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w Marketingu B2B
- Pasja i chęć budowania swojej kariery w obszarze marketingu
- Samodzielność, zdolność kompleksowej realizacji powierzonego zadania
- Proaktywność
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu
- Preferowane wykształcenie o profilu humanistycznym (szeroko rozumiane) lub z zakresu marketingu, komunikacji, PR, również w toku
- Zainteresowanie tematyką wellbeingu (rozwój, zdrowy styl życia, rozwój organizacji, HR, psychologia biznesu)
- Biegła obsługa programów MS Word, Power Point, pocztowych (Outlook, Gmail)
- Umiejętność tworzenia i korygowania tekstów (aktualności na www, posty w mediach społecznościowych)
- Dobra znajomość obsługi social mediów (umiejętność publikowania treści FB, LinkedIn, Instagram)
- Podstawowa znajomość World Pressa
- Poprawność językowa w mowie i piśmie (znajomość zasad interpunkcji, ortografii, poprawność stylistyczna i gramatyczna)
- Kreatywne myślenie, elastyczność
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista, systematyczność i terminowość
- Dokładność, skrupulatność, wyczulenie na detal
- Otwartość na wysokie standardy pracy
- Znajomość języków obcych – angielski komunikatywny w mowie i w piśmie
- Energia do pracy, pozytywne nastawienie do zmian
- Znajomość programów graficznych oraz do obróbki filmów na podstawowym poziomie (m.in. Canva)
- Chęć rozwoju osobistego i zawodowego
- Gotowość do pracy zdalnej oraz wyjazdów w obszarze całej Polski
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Pracę w firmie będącej liderem Corporate Wellness w Polsce,
- Pracę w firmie o wysokiej etyce i wartościach
- Pracę z „poczuciem sensu”
- Elastyczny czas pracy
- Wyzwania i możliwość samorealizacji,
- Wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków
- Otwartą i przyjazną atmosferę w zespole
Forma zatrudnienia: do uzgodnienia
Termin rozpoczęcia pracy: sierpień/wrzesień 2022 r.
Praca zdalna lub częściowo zdalna z elementami wyjazdów w obszarze całej Polski.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na mail: biuro@prodialog.pl do 30.06.2022.
Asystentka
Poszukiwana Asystentka od zaraz. Duże możliwości rozwoju!
Zakres obowiązków
- Drobne prace marketingowe (publikowanie postów/realacji w mediach społecznościowych)
- Drobne prace biurowe (skanowanie i porządkowanie dokumentów)
- Pomoc/asysta przy tworzeniu ofert (pod kierunkiem osób z zespołu)
- Wsparcie przy rozliczeniach z klientami
Wymagania
- Status studenta (mile widziane kierunki związane z marketingiem, PR, komunikacją marketingową i mediami społecznościowymi)
- Zainteresowanie tematyką wellbeingu (rozwój, zdrowy styl życia, rozwój organizacji, HR, psychologia biznesu)
- Kultura osobista
- Podstawowa obsługa programów MS Word, Power Point, Excel
- Podstawowa znajomość programów pocztowych (Outlook, Gmail)
- Podstawowa znajomość obsługi social mediów (umiejętność publikowania postów i relacji – FB, Instagram, LinkedIn)
- Lekkie pióro (umiejętność tworzenia i korygowania tekstów na www, posty w mediach społecznościowych, oferty)
- Mile widziana podstawowa znajomość programów graficznych (Canva)
- Chęć rozwoju osobistego i zawodowego
- Gotowość do pracy hybrydowej 3 dni w tygodniu (ok. 6 godz.)
Adres miejsca pracy: Warszawa Wawer lub praca zdalna
Forma zatrudnienia: umowa zlecenia/student
Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz
Oferujemy
- Szybki rozwój w firmie będącej liderem na rynku corporate wellness i szkoleniowym
- Pracę w zgranym i wzajemnie się inspirującym środowisku profesjonalistów
- Najwyższe standardy pracy
- Pracę w firmie o wysokiej etyce i wartościach
- Pracę z „poczuciem sensu”
- Wyzwania i możliwość samorealizacji,
Trenerzy
Szukamy trenerów z doświadczeniem i dobrą energią
Zakres obowiązków
Prowadzenie ciekawych, profesjonalnych i praktycznych warsztatów z obszarów:
- Kompetencje managerskie
- Zdrowe odżywianie – różne aspekty w tym odporność organizmu / wegetarianizm/ weganizm / odkwaszanie organizmu / odżywianie dzieci
- Ergonomia – joga w pracy / profilaktyka chorób kręgosłupa / wpływ siedzącego stylu życia na ciało i psychikę / zapobieganie przeciążeniom w pracy fizycznej
- Rozwój osobisty – metody kreatywnego myślenia/ / biohacking / pewność siebie
- Dbanie o środowisko – minimalizm / eko życie (tworzenie eko chemii i kosmetyków) / zero waste / czytanie etykiet
- Finanse – relacje z finansami /oszczędzanie
- Rozwój zawodowy – talenty wg Gallupa / Insights Discovery/ NVC
- Rozwój duchowy – medytacja / slow life / uważność
Wymagania
- Doświadczenie trenerskie (warunek konieczny) w prowadzeniu warsztatów z grupą, jak i w formie online. W przypadku braku doświadczenia online – łatwość występowania przed kamerą
- Osoby zainteresowane prosimy o kontakt oraz przesłanie samplingu szkolenia w formie krótkiego filmiku (warunek konieczny)
Oferujemy
- Dobrą współpracę z firmą będącą prekursorem i liderem corporate wellness w Polsce
- Pracę w zgranym i wzajemnie się inspirującym środowisku profesjonalistów