Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

kompetencje miękkie

Prowadzimy szkolenia z kompetencji miękkich. Do zmiany na lepsze zainspirowaliśmy już tysiące osób

Już od 2002 roku prowadzimy szkolenia z kompetencji miękkich i przeszkoliliśmy tysiące pracowników. Oferujemy szkolenia i warsztaty z umiejętności miękkich dla firm różnej wielkości oraz z różnych branż (również produkcyjnych). W zależności od potrzeb i struktury organizacji realizujemy je w trybie zdalnym, stacjonarnym lub hybrydowym za pośrednictwem naszej innowacyjnej platformy Wellbay. Każdy projekt poprzedzamy analizą potrzeb, a jego program dopasowujemy do klienta.

Często wybierane szkolenie: WIN-WIN CONCEPT®

WIN-WIN CONCEPT® to autorski program szkoleń miękkich, który zmienia funkcjonowanie całych organizacji na wszystkich poziomach. Wzmacnia nastawienie na współpracę, uczy zdrowej i otwartej komunikacji oraz radzenia sobie z emocjami.   To podejście, które buduje kulturę organizacji, w której wszystkie zaangażowane strony dążą do osiągnięcia obopólnych korzyści. WIN-WIN CONCEPT® to praca na postawach, która zapewnia trwałość rezultatów. Więcej na: Win Win Concept >

Przykładowe tematy szkoleń:

Autorski koncept Beaty Dyraga, który w sposób spektakularny buduje siłę pracy zespołowej w całej firmie
WIN-WIN W ZARZĄDZANIU – WARSZTATY DLA MANAGERÓW (TOP MANAGREROWIE, MANAGEROWIE ŚREDNIEGO SZCZEBLA)

  • WIN-WIN W PRACY MANAGERA – jak komunikować żeby dwie strony wygrały;
  • EMOCJE MANAGERA , EMOCJE ZESPOŁU – budujemy dojrzałą kulturę emocjonalną w organizacji;
  • PRAKTYCZNE WORKSHOPY WIN-WIN.

WIN-WIN WEWNĄTRZ ZESPOŁÓW (manager + zespół)

  • POWER MANAGERA POWER ZESPOŁU;
  • WIN-WIN – jak komunikować, żeby dwie strony wygrały;
  • EMOCJE W KOMUNIKACJI – jak sobie radzić, żeby trudne sytuacje wzmacniały mnie i zespół;
  • praktyczne WORKSHOPY WIN-WIN.

WIN-WIN WE WSPÓŁPRACY MIĘDZY-ZESPOŁOWEJ

  • WIN-WIN – JAK KOMUNIKOWAĆ, ŻEBY DWIE STRONY WYGRAŁY – warsztat w grupach mieszanych – warsztat 2 dni;
  • WORKSHOPY MODEROWANE POMIEDZY DZIAŁAMI SŁUŻĄCE:
    • wypracowaniu zasad współpracy;
    • usprawnieniu procesów.

WE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

  • WIN- WIN WE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM – jak budować długoterminowe relacje;
  • PREZENTACJE I SPOTKANIA Z KLEINTEM;
  • EMOCJE MOJE I EMOCJE KLIENTA – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami we współpracy z klientem;
  • PRAKTYCZNE WORKSHOPY WIN-WIN.

Możliwe zastosowania pojedynczych warsztatów:

  • Budowanie/ wspieranie kompetencji managerskich na poziomie gotowości i umiejętności;
  • Integracja zespołu z nowym szefem – nowy szef – nowy początek;
  • Wzmocnienie pracy zespołu;
  • Usprawnienie procesów międzydziałowych;
  • Integracja zespołu, poprawa atmosfery w zespole;
  • Poprawa współpracy między działami;
  • Poprawa współpracy z klientami.

Szkolenia z komunikacji

W sytuacji, w której dominuje praca zdalna i hybrydowa, skuteczna komunikacja stała się jeszcze ważniejsza. Nasze szkolenia z kompetencji miękkich, pomagają opanować nowe narzędzia i techniki, które umożliwiają efektywne porozumiewanie się z innymi ludźmi bez względu na wiek, płeć czy zajmowane stanowisko.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • KOMUNIKACJA W HYBRYDZIE – nowe zasady, nowe sytuacje;
  • WSPÓŁPRACA W ZESPOLE– jak uzyskać efekt synergii;
  • KOMUNIKAC JA W FIRMIE W SYTUACJI KRYZYSOWEJ;
  • ASERTYWNOŚĆ W ZGODZIE ZE SOBĄ;
  • SZTUKA PRZEKONYWANIA I MOTYWOWANIA W PRACY LIDERA NIEFORMALNEGO;
  • UWAŻNA KOMUNIKACJA;
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE PRODUKCYJNYM;
  • JEDEN ZESPÓŁ – JEDEN CEL – jak budować komunikację w której wszyscy wygrywają;
  • ZAUFANIE W ZESPOLE – budujemy własną siłę i siłę zespołu.

Szkolenia z wystąpień i prezentacji

Od lat pomagamy zarządom, menedżerom i handlowcom w doskonaleniu umiejętności miękkich - w tym w prowadzeniu profesjonalnych prezentacji, spotkań sprzedażowych, dyskusji i wystąpień. Nasze szkolenia opierają się na autorskich metodach, które pomagają znaleźć naturalny styl prezentacji i skutecznie komunikować się z odbiorcami. Uczymy pracy z ciałem i głosem, a także kamerą. Do rozwijania określonych kompetencji miękkich wykorzystujemy również narzędzia informacji zwrotnej.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • NATURALNOŚĆ I CHARYZMA czyli sztuka prezentacji i wystąpień publicznych ‐ szkolenie bazowe (3 DNI);
  • SKUTECZNA AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE;
  • SZTUKA PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ;
  • AIKIDO PREZENTACJI – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas spotkań i prezentacji;
  • PIGUŁKI WIEDZY W PROCESIE SPRZEDAŻY I PREZENTACJI;
  • ANTYTREMA ‐ jak poradzić sobie z tremą w różnych sytuacjach;
  • PREZENTACJE W PRACY MANAGERA;
  • EFEKTYWNE PREZENTACJE W POWER POINT;
  • PREZENTACJA W SŁUŻBIE ONBOARDINGU – szkolenie dla Onboarderów.

Szkolenia z zarządzania zmianą

Żyjemy w czasach, gdzie umiejętność zarządzania zmianą stała się podstawową kompetencją kadry menedżerskiej. Jednocześnie to, jak pojedynczy pracownik radzi sobie ze zmianą, ma bezpośredni wpływ na efektywność całego zespołu. Nasze szkolenia miękkie z zakresu zarządzania zmianą to praktyczne warsztaty oparte na realnych przykładach, które wspierają rozwój zarówno menedżerów, specjalistów, ekspertów, jak i pracowników administracji.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • STRES W ZMIANIE– jak poradzić sobie ze stresem w obliczu zmian;
  • KOMPAS ZMIANY – szkolenie dla kadry zarządzającej i kierowniczej z zarządzania zmianą na bazie unikatowego narzędzia „kompas zmiany”;
  • KOMUNIKACJA W ZMIANIE – trening dla kadry kierowniczej;
  • SZTUKA PROAKTYWNOŚCI– od oporu do działania;
  • LIDER W ZMIANIE -­ event dla kadry kierowniczej;
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ DLA LIDERÓW;
  • SKUTECZNOŚĆ W PROCESIE ZMIANY.

Szkolenia zarządzania różnorodnością

Różnorodność i integracja to ważne elementy misji oraz wyzwań współczesnych firm. Naszym celem jest wspieranie organizacji w tworzeniu środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy czują się docenieni i akceptowani. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu różnorodnością płciową, kulturową i wiekową organizacje osiągają lepsze wyniki i stają się bardziej innowacyjne.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • „ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE NA PRZYKŁADZIE GENERACJI BB, X, Y, Z”;
  • „ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ I INKLUZYWNOŚCIĄ W ŚRODOWISKU MIĘDZYPOKOLENIOWYM”;
  • POTENCJAŁ WIEKU – zarządzanie zespołem różnowiekowym;
  • PŁEĆ W PRACY – krótka instrukcja obsługi;
  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA – jak zrozumieć i zarządzać swoimi emocjami oraz doskonalić relacje z innymi.

Szkolenia ze skuteczności osobistej i poczucia wpływu

Słowo skuteczność to obecnie coś więcej niż tylko osiąganie celów. To umiejętność radzenia sobie w dynamicznie zmieniającym się środowisku - zwłaszcza w obliczu braku kontroli i poczucia wpływu. Szkolenia te opierają się na autorskiej matrycy wpływu, która zmienia postrzeganie sytuacji i pozwala przerzucić energię na te obszary na które mamy w życiu realny wpływ.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • MAM WPŁYW – czyli jak budować skuteczność własną w zmiennej i niepewnej rzeczywistości;
  • SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA – jak uwolnić potencjał własny w obliczu stresu i dynamicznego środowiska pracy;
  • ŻYCIE JEST CZASOWNIKIEM – o odporności psychicznej i rezyliencji w czasach niepewności;
  • PAMIĘĆ DOSKONAŁA -skuteczne techniki na koncentrację i pamięć;
  • ZARZĄDZANIE W CHAOSIE – jak radzić sobie w nieprzewidywalnym środowisku pracy i życia;
  • BRAIN HACKS;
  • EFEKTYWNE SPOTKANIA ON-LINE;
  • STRES INFORMACYJNY – co pomaga nim lepiej zarządzać.

Szkolenie - skuteczny onboarding

Dobrze zaplanowany proces wdrożenia pracownika pozwala dużo szybciej zrozumieć kulturę organizacji, jej wartości oraz poczuć się jej częścią. Pomaga też sprawniej wdrożyć się w nowe obowiązki, co przekłada się na efektywniejszą pracę. Poza tym nasze szkolenia z kompetencji miękkich wspierające onboarding, pomagają pracownikom w rozwijaniu podstawowych umiejętności - takich jak komunikacja czy efektywne przekazywanie wiedzy.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • PROCES ONBOARDINGU – czyli jak skutecznie wdrożyć pracownika;
  • SZTUKA PREZENTACJI DLA ONBOARDÓW;
  • TRAIN THE TRAINERS DLA TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH;
  • NEURONAUKA W SŁUŻBIE ONBOARDINGU;
  • PIGUŁKI WIEDZY – szybkie i efektywne wdrożenie nowego pracownika;
  • TRAINING ON THE JOB – czyli lider w roli trenera;
  • ROLA MANAGERA W PROCESIE ONBOARDINGU.

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Uczymy, jak trafnie rozpoznawać potrzeby klienta oraz budować długotrwałe relacje oparte na wzajemnym szacunku. Pokazujemy, jak skutecznie negocjować, profesjonalnie obsługiwać reklamacje oraz rozwiązywać pojawiające się problemy, zapewniając przy tym najwyższy poziom obsługi. Nasze szkolenia miękkie obejmują także techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA – czyli co zrobić, aby dwie strony wygrały;
  • NEGOCJACJE W CZASACH KRYZYSU;
  • SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA;
  • ASERTYWNA OBSŁUGA KLIENTA – czyli jak zrobić, żeby obie strony wygrały;
  • PIGUŁKI WIEDZY W PROCESIE SZKOLENIA ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA
  • MIĘKKIE KOMPETENCJE W PRACY DORADCY FINANSOWEGO;
  • KONTRAKTOWANIE WSPÓŁPRACY;
  • PROCES I TECHNIKI SPRZEDAŻY B2B;
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW;
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA REKLAMACJI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI;
  • PSYCHOLOGIA NEGOCJACJI I ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACYJNE;
  • STRATEGIE I TRENING NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH.

Szkolenia dla trenerów - Train the Trainers

Nasze szkolenia Train the Trainers to praktyczne wsparcie w projektowaniu i prowadzeniu skutecznych warsztatów/kursów. Uczestnicy uczą się nie tylko technik prezentacji i przekazywania wiedzy, ale także metod pracy z grupą. Nasze szkolenia z kompetencji miękkich przygotowują trenerów do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami na sali szkoleniowej, co pomaga budować ich pewność siebie i profesjonalizm.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • AKADEMIA DLA TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH;
  • AIKIDO TRENERA – trudne sytuacje w pracy trenera;
  • TRAIN THE TRAINERS – skuteczne wdrażanie nowych pracowników na produkcji;
  • TRAINING ON THE JOB – czyli lider w roli trenera.

Zrób pierwszy krok, a my zajmiemy się resztą.

Wypełnił formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.