kompetencje miękkie

Szkolimy. Do zmiany zainspirowaliśmy już tysiące osób
Nowa rzeczywistość rewiduje wiele zjawisk i procesów wpływających na efektywność człowieka i organizacji. Od 2002 r. prowadzimy skuteczne szkolenia miękkich kompetencji zawodowych. W zależności od potrzeb i struktury organizacji szkolenia realizujemy w trybie zdalnym, stacjonarnym lub hybrydowym za pośrednictwem naszej innowacyjnej platformy Wellbay.

Strefa menedżera
Kadra zarządzająca odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu organizacji. To od postaw i kompetencji menedżerów zależy, na ile zmiany staną się obciążeniem, a na ile szansą dla firmy. Czas otworzyć nowy rozdział w zarządzaniu, w którym istotne są umiejetności zarządzania własnym stresem i emocjami, oraz emocjami zespołu.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Menedżer w hybrydzie – jak radzić sobie w sytuacjach trudnych w zarzadzaniu hybrydowym
- Zarządzanie w świecie VUCA
- Test odporności psychicznej mtq48 wraz z sesją feedback’ową
- Coaching odporności psychicznej
- Pozytywna motywacja silnym narzędziem w rękach lidera
- Uważność w komunikacji menedżera
- Trening menedżerski – skuteczne zarządzanie zespołem
- Zarządzanie poprzez coaching
- Siła kontroli w braku kontroli – warsztat dla menedżerów
- Podstawy zarządzania operacyjnego
- Sztuka wyznaczania i osiągania celów
- Zarządzanie różnorodnością w zespole
- Zarządzanie kompetencjami pracowników
- Od menedżera do lidera
- Skuteczność lidera – jak uwalniać potencjał własny i potencjał zespołu w obliczu codziennego stresu i dynamicznego środowiska pracy
- Komunikacja w zmianie trening dla kadry kierowniczej
- Kompas zmiany – szkolenie dla kadry zarządzającej i kierowniczej z zarządzania zmianą na bazie unikalnego narzędzia „kompas zmiany”

Strefa komunikacji
Nowa rzeczywistość to nowe wyzwania. W obliczu sytemu online i hybrydowego pojęcie komunikacji nabrało nowego znaczenia. Niemały wpływ na jakość komunikacji mają nowe technologie.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Komunikacja w hybrydzie – nowe zasady, nowe sytuacje
- Komunikacja win-win jak się komunikować aby dwie strony wygrały
- Współpraca w zespole – jak uzyskać efekt synergii
- Komunikacja w firmie w sytuacji kryzysowej
- Asertywność w zgodzie ze sobą
- Sztuka przekonywania i motywowania w pracy lidera nieformalnego

Strefa wystąpień i prezentacji
Od lat wspieramy zarządy, menedżerów i handlowców w przygotowaniu i prowadzeniu profesjonalnych prezentacji, dyskusji, spotkań sprzedażowych czy treningów wewnętrznych, a ponadto wygłaszania wystąpień. Wykorzystujemy nowoczesne metody nauczania, w tym techniki i mnemotechniki w procesie przekazywania wiedzy. Kluczowe elementy naszej pracy opierają się na pracy w oparciu o różne style prezentera, elementach pracy z ciałem i głosem, wykorzystaniu informacji zwrotnej.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Naturalność i charyzma – sztuka prezentacji i wystąpień publicznych ‐ szkolenie bazowe (3 dni)
- Skuteczna autoprezentacja w biznesie
- Sztuka prezentacji sprzedażowej
- Aikido prezentacji – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas spotkań i prezentacji
- Nowoczesne narzędzia w przekazywaniu wiedzy
- Pigułki wiedzy w procesie sprzedaży i prezentacji
- Nie bój się ‐ jak poradzić sobie z tremą w różnych sytuacjacha

Strefa zarządzanie zmianą
Żyjemy w transformacji. W obliczu zarządzania zmiana stała się kluczową kompetencją kadry menedżerskiej. Z drugiej strony to, w jaki sposób pojedynczy pracownik radzi sobie ze zmianą wpływa na skuteczność całego zespołu. Dlatego tak ważne jest wspieranie ludzi w tym procesie. Tak, aby mądrze wykorzystać potencjał sytuacji oraz człowieka. Przeszkoliliśmy już tysiące osób, realnie wpływając na twarde ukształtowanie ich kompetencji.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Stres w zmianie – jak poradzić sobie ze stresem w obliczu zmian
- Kompas zmiany – szkolenie dla kadry zarządzającej i kierowniczej z zarządzania zmianą na bazie unikalnego narzędzia „kompas zmiany”
- Komunikacja w zmianie – trening dla kadry kierowniczej
- Trudna sztuka proaktywności – od oporu do działania
- Lider w zmianie - event dla kadry kierowniczej
- Zarządzanie treścią – jak skutecznie przetwarzać informacje
- Pigułki Wiedzy – szybkie i efektywne wdrożenie nowego pracownika
- Pamięć doskonała – skuteczne techniki na koncentrację i pamięć

Strefa zarządzania różnorodnością
”Diversity and inclusion” to dziś silnie zakorzeniony trend w każdej organizacji. Kluczowym celem jest pozyskiwanie różnorodnych ludzi do organizacji i stworzenie im takiego środowiska pracy, w którym będą docenieni i akceptowani. Umiejętne zarządzanie różnorodnością płciową, kulturową i wiekową przyczynia się do wzrostu zysków dla całej organizacji. Szkolimy, inspirujemy, dajemy konkretne narzędzia.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Zostań ekspertem w zarządzaniu pokoleniem „Y”¬ – szkolenie dla kadry menedżerskiej
- Sztuka wykorzystania potencjału grupy – zarządzanie zespołem różnowiekowym
- Płeć w pracy – krótka instrukcja obsługi

Strefa Train the trainers
Szkolenia dla trenerów wewnętrznych.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Train the trainers – akademia
- Train the trainers – rola trenera w procesie budowania banku wiedzy

Strefa emocji i uważności
Praktyka uważności to dowiedziony przez doświadczenie i badania naukowe sposób na spokój wewnętrzny, efektywność i kreatywność. Umożliwia budowanie osobowych relacji i wspiera rozwój w firmie. Te czynniki wpływają na osiąganie szczęścia i poczucia sensu. Uważność oraz radzenie sobie z emocjami pracowników przekładają się na poprawę atmosfery w firmie, wzrost kreatywności, obniżenie współczynnika tzw. biernej obecności.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Mam wpływ – czyli emocje i stres w obliczu zmiany, i jak sobie z nimi radzić
- Koncentracja i uważność – kluczowy czynnik jakości pracy
- Odporność psychiczna – jak ją budować na co dzień
Zrób pierwszy krok, a my zajmiemy się resztą.
Wypełnił formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.