Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

kompetencje miękkie

Szkolimy. Do zmiany zainspirowaliśmy już tysiące osób

Nowa rzeczywistość rewiduje wiele zjawisk i procesów wpływających na efektywność człowieka i organizacji. Od 2002 r. prowadzimy skuteczne szkolenia miękkich kompetencji zawodowych. W zależności od potrzeb i struktury organizacji szkolenia realizujemy w trybie zdalnym, stacjonarnym lub hybrydowym za pośrednictwem naszej innowacyjnej platformy Wellbay.

Strefa menedżera

Kadra zarządzająca odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu organizacji. To od postaw i kompetencji menedżerów zależy, na ile zmiany staną się obciążeniem, a na ile szansą dla firmy. Czas otworzyć nowy rozdział w zarządzaniu, w którym istotne są umiejetności zarządzania własnym stresem i emocjami, oraz emocjami zespołu.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Menedżer w hybrydzie – jak radzić sobie w sytuacjach trudnych w zarzadzaniu hybrydowym
  • Zarządzanie w świecie VUCA
  • Test odporności psychicznej mtq48 wraz z sesją feedback’ową
  • Coaching odporności psychicznej
  • Pozytywna motywacja silnym narzędziem w rękach lidera
  • Uważność w komunikacji menedżera
  • Trening menedżerski – skuteczne zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie poprzez coaching
  • Siła kontroli w braku kontroli – warsztat dla menedżerów
  • Podstawy zarządzania  operacyjnego
  • Sztuka wyznaczania i osiągania celów
  • Zarządzanie różnorodnością w zespole
  • Zarządzanie kompetencjami pracowników
  • Od menedżera do lidera
  • Skuteczność lidera – jak uwalniać potencjał własny i potencjał zespołu w obliczu codziennego stresu i dynamicznego środowiska pracy
  • Komunikacja w zmianie ­ trening dla kadry kierowniczej
  • Kompas zmiany – szkolenie dla kadry zarządzającej i kierowniczej z zarządzania zmianą na bazie unikalnego narzędzia „kompas zmiany”

Strefa komunikacji

Nowa rzeczywistość to nowe wyzwania. W obliczu sytemu online i hybrydowego pojęcie komunikacji nabrało nowego znaczenia. Niemały wpływ na jakość komunikacji mają nowe technologie.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Komunikacja w hybrydzie – nowe zasady, nowe sytuacje
  • Komunikacja win-win jak się komunikować aby dwie strony wygrały
  • Współpraca w zespole – jak uzyskać efekt synergii
  • Komunikacja w firmie w sytuacji kryzysowej
  • Asertywność w zgodzie ze sobą
  • Sztuka przekonywania i motywowania w pracy lidera nieformalnego

Strefa wystąpień i prezentacji

Od lat wspieramy zarządy, menedżerów i handlowców w przygotowaniu i prowadzeniu profesjonalnych prezentacji, dyskusji, spotkań sprzedażowych czy treningów wewnętrznych, a ponadto wygłaszania wystąpień. Wykorzystujemy nowoczesne metody nauczania, w tym techniki i mnemotechniki w procesie przekazywania wiedzy. Kluczowe elementy naszej pracy opierają się na pracy w oparciu o różne style prezentera, elementach pracy z ciałem i głosem, wykorzystaniu informacji zwrotnej.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Naturalność i charyzma – sztuka prezentacji i wystąpień publicznych ‐ szkolenie bazowe (3 dni)
  • Skuteczna autoprezentacja w biznesie
  • Sztuka prezentacji sprzedażowej
  • Aikido prezentacji – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas spotkań i prezentacji
  • Nowoczesne narzędzia w przekazywaniu wiedzy
  • Pigułki wiedzy w procesie sprzedaży i prezentacji
  • Nie bój się ‐ jak poradzić sobie z tremą w różnych sytuacjacha

Strefa zarządzanie zmianą

Żyjemy w transformacji. W obliczu zarządzania zmiana stała się kluczową kompetencją kadry menedżerskiej. Z drugiej strony to, w jaki sposób pojedynczy pracownik radzi sobie ze zmianą wpływa na skuteczność całego zespołu. Dlatego tak ważne jest wspieranie ludzi w tym procesie. Tak, aby mądrze wykorzystać potencjał sytuacji oraz człowieka. Przeszkoliliśmy już tysiące osób, realnie wpływając na twarde ukształtowanie ich kompetencji.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Stres w zmianie – jak poradzić sobie ze stresem w obliczu zmian
  • Kompas zmiany – szkolenie dla kadry zarządzającej i kierowniczej z zarządzania zmianą na bazie unikalnego narzędzia „kompas zmiany”
  • Komunikacja w zmianie – trening dla kadry kierowniczej
  • Trudna sztuka proaktywności – od oporu do działania
  • Lider w zmianie -­ event dla kadry kierowniczej
  • Zarządzanie treścią – jak skutecznie przetwarzać informacje
  • Pigułki Wiedzy – szybkie i efektywne wdrożenie nowego pracownika
  • Pamięć doskonała – skuteczne techniki na koncentrację i pamięć

Strefa zarządzania różnorodnością

”Diversity and inclusion” to dziś silnie zakorzeniony trend w każdej organizacji. Kluczowym celem jest pozyskiwanie różnorodnych ludzi do organizacji i stworzenie im takiego środowiska pracy, w którym będą docenieni i akceptowani. Umiejętne zarządzanie różnorodnością płciową, kulturową i wiekową przyczynia się do wzrostu zysków dla całej organizacji. Szkolimy, inspirujemy, dajemy konkretne narzędzia.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Zostań ekspertem w zarządzaniu pokoleniem „Y”¬ – szkolenie dla kadry menedżerskiej
  • Sztuka wykorzystania potencjału grupy – zarządzanie zespołem różnowiekowym
  • Płeć w pracy – krótka instrukcja obsługi

Strefa Train the trainers

Szkolenia dla trenerów wewnętrznych.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Train the trainers – akademia
  • Train the trainers – rola trenera w procesie budowania banku wiedzy

Strefa emocji i uważności

Praktyka uważności to dowiedziony przez doświadczenie i badania naukowe sposób na spokój wewnętrzny, efektywność i kreatywność. Umożliwia budowanie osobowych relacji i wspiera rozwój w firmie. Te czynniki wpływają na osiąganie szczęścia i poczucia sensu. Uważność oraz radzenie sobie z emocjami pracowników przekładają się na poprawę atmosfery w firmie, wzrost kreatywności, obniżenie współczynnika tzw. biernej obecności.

Przykładowe tematy szkoleń:

  • Mam wpływ – czyli emocje i stres w obliczu zmiany, i jak sobie z nimi radzić
  • Koncentracja i uważność – kluczowy czynnik jakości pracy
  • Odporność psychiczna – jak ją budować na co dzień

Zrób pierwszy krok, a my zajmiemy się resztą.

Wypełnił formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.