kultura wellbeingu w organizacji
Kultura wellbeingu w organizacji
Jesteśmy prekursorem i liderem programów wellbeingowych w Polsce.
Dbając oczłowieka budujemy biznes. Realizujemy procesowe projekty wpisane w kulturę organizacji oraz pojedyncze usługi wellbeingowe. Łączymy dobrostan organizacji z dobrostanem pracownika. Przez 20 lat wypracowaliśmy własne narzędzie strategiczne, sposoby na budowanie grup ambasadorskich i liderskich, setki warsztatów bazowych.
Zobacz przykłady naszych projektów opisane w mediach.
Korzyści dla organizacji
obniżenie kosztów związanych absencją pracowników, fluktuacją, bierną obecnością pracowników
PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzrost atrakcyjności firmy na rynku pracy i konsumenckim
wzrost bezpieczeństwa pracy
wyższa jakość usług i produktów, więcej innowacji, usprawnienie procesów
wzrost zaangażowania i kreatywności
wellbeing jako silny element kształtowania kultury organizacyjne
Czym jest wellbeing w organizaji
Well-being to pojęcie odnoszące się do ogólnego dobrego samopoczucia i jakości życia. W kontekście organizacji, well-being oznacza tworzenie warunków pracy, które sprzyjają zdrowiu, zadowoleniu i motywacji pracowników. Działania związane z well-being w organizacji mogą mieć na celu poprawę ergonomii stanowisk pracy, zapewnienie równowagi między pracą a życiem prywatnym, promowanie zdrowego stylu życia oraz tworzenie kultury organizacyjnej opartej na szacunku i zaufaniu. Dobrze zadbana sfera well-being w organizacji przyczynia się do zwiększenia morale, zaangażowania i efektywności pracowników, co z kolei pozytywnie wpływa na wyniki biznesowe.
Przeczytaj artykuł Beaty Dyraga na temat koncepcji budowania zbioru wspólnego w Projektach wellbeingowych, Personel Plus 2022
Poznaj programy bazowe
Pomiar Dobrostanu Pracownika
To nasze autorskie narzędzie mierzące poziom satysfakcji i gotowości do zmiany w różnych obszarach życia. Dla pracownika jest źródłem autorefleksji i podsumowaniem jego zasobów i potrzeb. Dla organizacji informacją, które działania przyniosą największe korzyści i zwroty z inwestycji (ROI).
Obecny, ale nie obecny....
BIERNA OBECNOŚĆ (z ang. Presenteeism [tłum. Beata Dyraga]) to określenie stanu, w którym pracownik jest fizycznie obecny w pracy, ale nie jest w pełni efektywny z powodów osłabionej kondycji psychicznej lub fizycznej. Główne medyczne przyczyny "biernej obecności" to problemy psychiczne i bóle kręgosłupa. Bierna obecność skutkuje obniżoną wydajnością pracy pracownika o conajmniej 40%. Okazuje się być znacznie kosztowniejszym problemem dla pracodawcy niż jej siostra "absencja". Nieobecnych ciałem od razu zauważamy, nieobecnych duchem - niestety nie :-)
Wellbeing decyduje o przetrwaniu biznesu, wywiad z Beatą Dyraga, Forbes 2022
Zrób pierwszy krok, a my zajmiemy się resztą.
Wypełnił formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.