Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

Szkolenia dla menedżerów i zespołów

Szkolenia wyjazdowe - zainwestuj w rozwój swoich managerów i zespołów!

Okres letni to idealny moment na organizację szkoleń wyjazdowych. Szkolenia poza firmą są okazją do integracji, regeneracji sił oraz naładowania baterii. Przygotowaliśmy dla Ciebie trzy propozycje:

1. SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW - Stop! Zatrzymaj się i naładuj baterie!
2. SZKOLENIA DLA MENEDŻERA I  ZESPOŁU - Jeden zespół - jeden cel.
3. SZKOLENIA INTEGRACYJNE DLA RÓŻNYCH ZESPOŁÓW - Gramy do jednej, firmowej bramki!

Czas na reset i nową energię!
- Popraw komunikację i współpracę
- Zadbaj o motywację i zaangażowanie
- Spraw, by pracownicy z nową energią wkroczyli w nowe wyzwania

Dzięki naszym szkoleniom ludzie są spokojniejsi, zdrowsi, bardziej zaangażowani.

SPRAWDŹ PROGRAMY SZKOLEŃ PONIŻEJ:

1. SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW - Stop! Zatrzymaj się i naładuj baterie!

Aby efektywnie pracować, trzeba umieć efektywnie wypoczywać. Umiejętność regeneracji umysłu i ciała na co dzień wpływa na odporność fizyczną, psychiczną, poziom energii i radość życia.  Warsztat ten jest podróżą w kierunku prawdziwego, cudownego i regenerującego wypoczynku.

CELE/KORZYŚCI:

  • zatrzymanie się w biegu życia
  • posmakowanie, czym jest wyłączenie myśli i czysty umysł;
  • nauka metod na regenerację umysłu do zastosowania na co dzień;
  • zwiększenie świadomości własnego ciała;
  • nauczenie czym jest zapobieganie napięciom ciała i umysłu;
  • nauczenie się sposobów na gospodarowanie własną energią aby mieć jej więcej na co dzień;
  • poznanie nowej jakości w codziennym funkcjonowaniu w pracy;
  • oczyszczenie „przestrzeni” w głowie do nowych działań;
  • naładowanie baterii i wkroczenie z nową energią w nowe wyzwania.

RAMOWY PROGRAM

1. Jak zregenerować siły przed ważnym spotkaniem
2. Jak wyłączyć głowę, kiedy przenoszę pracę do domu
3. Kontakt z ciałem, a dbanie o ciało
4. Jak pomimo zmęczenia obudzić w sobie kreatywność i nieschematyczne myślenie
5. Jak skutecznie wyłączyć myśli i oczyścić głowę
6. Sposoby na poprawę koncentracji
7. Jak radzić sobie z bezsennością
8. Rola zmysłów w radzeniu sobie ze stresem
9. Techniki oddechowe, relaksacyjne
10. Najważniejsze elementy skutecznego wypoczynku po pracy
11. Co znaczy być “tu i teraz” w praktyce – elementy praktyki świadomej obecności
12. Praca z indywidualnym wzorcem wypoczynku
13. Co utrudnia mi prawdziwy wypoczynek – przejście przez koło życia
14. Wzór energetyczny człowieka
15. Demaskowanie mentalnych złodziei i energii
16. Dieta nisko-informacyjna
17. Odpoczynek a odporność organizmu

Zapytaj o szczegóły
ikona - wellbeing jako silny element kształtowania kultury organizacyjne

2. SZKOLENIA DLA MENEDŻERA I  ZESPOŁU - Jeden zespół - jeden cel.

Szkolenie integracyjne, rozwojowe w formie warsztatowej.

CELE / KORZYŚCI:

  • Integracja zespołu – więcej zaufania i otwartości w codziennej współpracy oraz poczucie JEDEN ZESPÓŁ – JEDEN CEL
  • Poprawa komunikacji i współpracy w zespole
  • Budowanie kultury otwartej i transparentnej komunikacji w stylu dorosły – dorosły
  • Budowanie kultury komunikacyjnej potrafiącej wypracowywać scenariusz WIN -WIN
  • Budowanie umiejętności komunikacji pomimo różnicy zdań i przekonań
  • Budowanie umiejętności radzenia sobie z emocjami własnymi oraz emocjami zespołu
  • Budowanie postawy współodpowiedzialności za biznes i za firmę

RAMOWY PROGRAM:

1. Sesja – JEDEN ZESPÓŁ JEDEN CEL
2. Manager – rola , cechy i wartości – sesja warsztatowa
3. Mam wpływ – pro-aktywność postawą wspierającą siłę własną i zespołu
4. Komunikacja nastawiona na współpracę
5. Komunikacja w mowie niewerbalnej
6. Samoświadomość emocjonalna
7. Podsumowanie – nowe otwarcie

SZKOLENIE REALIZOWANE W RAMACH AUTORSKIEGO KONCEPTU „WIN-WIN”

Zapytaj o szczegóły
ikona - wzrost zaangażowania i kreatywności

3. SZKOLENIA INTEGRACYJNE DLA RÓŻNYCH ZESPOŁÓW - Gramy do jednej, firmowej bramki!

Szkolenie o charakterze rozwojowo-integracyjnym rozwija kluczowe dla skuteczności organizacji kompetencje komunikacyjne poprzez pracę zarówno na postawach jak i konkretnych narzędziach. Zdrowa komunikacja nastawiona na współpracę przekłada się na ogrom korzyści dla zespołów, pojedynczych osób i całej organizacji.

CELE/KORZYŚCI:

  • Poprawa współpracy pomiędzy zespołami
  • Zmniejszenie „silosowości” w firmie
  • Uproszczenie przepływu informacji
  • Oszczędności czasu i energii, dzięki skutecznej komunikacji
  • Lepsze radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
  • Poprawa atmosfery w firmie, aby ludziom chciało się przychodzić do pracy
  • Obniżenie poziom stresu i ryzyka wypalenia zawodowego
  • Przyspieszenie i ułatwienie procesów między zespołami.

RAMOWY PROGRAM:

1. Komunikacja pod lupą
2. „Normalność” – różne kultury, różne przekonania ,różni ludzie;
3. Kluczowe warunki do realizacji sytuacji w scenariuszu „wygrany – wygrany”;
4. Rola oczekiwań i stereotypów w komunikacji
5. Niezwerbalizowane oczekiwania i ich znaczenie
6. Znaczenie faktów w komunikacji – konkretne prośby i polecenia (ćwiczenie, komunikacja słowna, pisemna);
7. Uważność w komunikacji;
8. Komunikacja w mowie niewerbalnej;
9. „Po co tu jestem” – jasność i świadomość celu;
10.  Wpływ emocji na komunikację niewerbalną;
11. Słuchasz czy słyszysz – czym jest aktywne słuchanie?
12.  Rola ciała w przekazywaniu treści;
13.  Warunki zewnętrzne a moc przekazu czyli jak ważna jest aranżacja przestrzeni;
14. Spotkania na Teamsach

SZKOLENIE REALIZOWANE W RAMACH AUTORSKIEGO KONCEPTU „WIN-WIN”.

Zapytaj o szczegóły

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE

- KIEDY? Maj - czerwiec - to doskonały czas na wiosenną integrację. Wyjazd możemy zaplanować w tygodniu, jak i w weekend – dopasujemy się do Twoich możliwości
- CZAS TRWANIA: 2 dni
- FORMA: szkolenia zamknięte
- MIEJSCE - dowolnie wybrane przez Ciebie miejsce, najlepiej blisko natury, aby zapewnić komfortowe warunku na integracje. Mamy też swoje sprawdzone lokalizacje :))
- WARTO WIEDZIEĆ: nasze szkolenia są "szyte na miarę" i każde z nich jest poprzedzone badaniem potrzeb poprzez grupy fokusowe.


Zrób pierwszy krok, a my zajmiemy się resztą.

Wypełnił formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.