Alfabet Wellbeingu: E jak Emocje
Od tego, jak ludzie radzą sobie z emocjami w pracy zależy kondycja firmy w kryzysach – przekonuje Beata Dyraga z Prodialogu.
Emocje w pracy, sztuka zarządzania emocjami – zwłaszcza tymi mniej przyjemnymi w kontekście kultury zdrowia w organizacji to temat kolejnego odcinka Alfabetu Wellbeingu.
Bardzo ważne jest, aby kreować kulturę organizacji już od samej góry, czyli od zarządu i kadry managerów. Uczyć ludzi zarządzania emocjami, własnego wellbeingu, ale też radzenia sobie w kryzysach, w zmianie, mądrego zarządzania konfliktem w zespole. Bo wtedy te wszystkie zdrowe zachowania i postawy wspierające wellbeing w organizacji znajdą swoje odzwierciedlenie w funkcjonowaniu całej organizacji – mówi Beata Dyraga.
Umiejętność zarządzania, rozpracowania emocji w pracy – swoich i zespołu – powinna być stałym elementem długofalowej strategii wellbeingowej w każdej organizacji. My w Prodialogu nazywamy to mechanizmem gruntującym.
Poznaj naszą ofertę: nowoczesne przywództwo>>
Alfabet Wellbeingu to cykl inspirujących nagrań, które dydykujemy różnym zagadnieniom nowej rzeczywistości. W Alfabecie Wellbeingu mówimy o wyzwaniach i potrzebach, z jakimi mierzą się świat biznesu i pojedynczy człowiek, a także o tym, jak sobie z tym wszystkim skutecznie radzić.
——————————-
Jeśli interesuje Cię temat budowania miękkich kompetencji poznaj nasz nowy program PSYCHOMINUTY MENEDŻERSKIE i skontaktuj się z nami 🙂
To wszystko z ekspertami, których ogromna wiedza JEST TERAZ BARDZO POTRZEBNA! Na już, na tu i teraz.
SZYBKI KONTAKT:
katarzyna.wrzos@prodialog.pl
(+48) 536 590 635