Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

strona główna > w mediach > Beata Dyraga dla „Forbesa”: po co wellness w firmie?
Logo magazynu Forbes. Na niebieskim tle napis Forbes.

Beata Dyraga dla „Forbesa”: po co wellness w firmie?

15-10-2021

Na łamach Forbesa redaktor Magdalena Krukowska rozmawia z Beatą Dyraga na temat wellnessu korporacyjnego.

Po co wellness w firmie?

Idea ta, bardzo popularna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie czy też krajach Europy Zachodniej, w Polsce ciągle jeszcze czeka na swój rozkwit. Mamy nadzieję, że ponad 10 lat osobistego zaangażowania Beaty – prekursora wellnessu w Polsce – przyniesie w końcu wymierne efekty.

Wywiad „Fittness dla ducha” ukazał się w magazynie „Forbes” (9/2011)

Zobacz też: to wellbeing decyduje dziś o przetrwaniu firm

Pobierz darmowy ebook

5 Pomysłów Na Wellbeing Dla Pracowników Fizycznych