Chcesz porozmawiać?
Zostaw swój telefon – oddzwonimy.

Rafał Brodowski

Od początku swej kariery zawodowej jest związany z obszarem szkoleń. Pracę rozpoczynał jako przedstawiciel handlowy w firmie szkoleniowej, następnie pracował jako kierownik obszaru marketingu i sprzedaży a ostatnio przez kilka lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Grupie Kapitałowej ORLEN. Prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze od 2008 roku. Obszar jego ekspertyzy to: szeroko rozumiana sprzedaż, obsługa klientów, negocjacje handlowe oraz zarządzanie obszarami handlowymi. W szkoleniach związanych z sprzedażą i negocjacjami opiera metodologię współpracy z klientami na określaniu i zapewnianiu KPI.

Od 2010 roku prowadzi też usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest także autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się również projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem finansowych systemów motywacyjnych.

Pobierz darmowy ebook

5 Pomysłów Na Wellbeing Dla Pracowników Fizycznych